Często podróżujesz i chcesz mieć pewność, że w czasie wyjazdu żaden nieprzewidziany wypadek nie pokrzyżuje Twoich planów? Ubezpiecz się w pakiecie Hestia Podróże i pozwól mu kompleksowo czuwać nad Twoim bezpieczeństwem.
Na lotnisku ginie Ci bagaż? W czasie górskiej wycieczki pechowo skręcasz nogę i potrzebujesz pomocy medycznej? Wszelkie wydatki, związane z tymi zdarzeniami, pokryte zostaną z ubezpieczeń: bagażu, kosztów leczenia i następstw nieszczęśliwych wypadków.
Składka Turystyczna | Składka Turystyczna + choroby | Składka nurkowa | Składka nurkowa + choroby | Sprzęt nurkowy do 10 tys. | Sprzęt nurkowy do 25 tys. | |
Wariant I | 9 PLN | 13.50 PLN | 13.50 PLN | 20 PLN | 4 PLN | 8 PLN |
Wariant II | 15 PLN | 29 PLN | 29 PLN | 44 PLN | 4 PLN | 8 PLN |
Wariant III | 23 PLN | 47 PLN | 47 PLN | 71 PLN | 4 PLN | 8 PLN |
Dane osobowe potrzebne do zawarcia ubezpieczenia:
• Nazwisko i imię
• Adres zameldowania
• PESEL
• Organizacja nurkowa
• Poziom wyszkolenia (np. P1, AOWD czy kurs)
• Numer licencji (książeczki nurkowej)
• Data wylotu i powrotu
• Miejsce podróży
Hestia Podróże – kompleksowa pomoc w zasięgu ręki:
• Ty decydujesz, jaki zakres ubezpieczenia wybierasz i jak długo będzie trwała umowa,
• w razie wypadku dzwonisz do całodobowego Centrum Alarmowego Assistance,
• jesteś chroniony 24 godziny na dobę, w każdym miejscu na świecie.
Ubezpieczenie Hestia Podróże występuje w trzech wariantach:
• WARIANT I
• WARIANT II
• WARIANT III
W pakiecie Hestia Podróże ubezpieczysz:
• koszty leczenia,
• koszty transportu i repatriacji,
• następstwa nieszczęśliwych wypadków,
• koszty udzielenia natychmiastowej pomocy „assistance”,
• koszty pobytu osoby towarzyszącej,
• koszty ratownictwa,
• odpowiedzialność cywilna,
• bagaż,
• koszty opóźnienia dostarczenia bagażu,
• koszty przerwania podróży,
• koszty pobytu osoby wezwanej do towarzyszenia,
• sprzęt narciarski.
Natychmiastowa pomoc w razie wypadku
Jeżeli wydarzy się wypadek, niezależnie od tego, gdzie jesteś, zadzwoń do Centrum Alarmowego Assistance, pod numer (48) 58 550 70 12 . Centrum działa przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę. Podaj koordynatorowi imię i nazwisko, numer polisy, kontaktowy numer telefonu i opowiedz, co się stało. Obsługa assistance prowadzona jest w języku polskim.
Jak działa pomoc assistance?
Koordynatorzy z Centrum Alarmowego Assistance przyjmą zgłoszenie, szybko zorganizują pomoc w miejscu Twojego pobytu i poinformują, co robić dalej.
Pomoc ta obejmuje m.in.:
• zlokalizowanie najbliższej placówki medycznej,
• zorganizowanie transportu do wskazanego miejsca,
• dokonywanie płatności na rzecz placówek medycznych, firm transportowych, hoteli i innych usługodawców,
• koordynowanie przepływu informacji i nadzór nad przebiegiem leczenia,
• kontakt z najbliższymi krewnym i poszkodowanego i informowanie ich o jego stanie zdrowia,
• inne, niestandardowe działania, których wymaga sytuacja, w jakiej znalazł się poszkodowany.
Na co zwrócić uwagę?
Przy zawieraniu umowy ubezpieczenia Hestia Podróże koniecznie zwróć uwagę na wyłączenia odpowiedzialności ubezpieczyciela. Są one wymienione w OWU.
Warto wiedzieć
Wyjazd zagraniczny wiąże się z pobytem w odmiennych niż polskie warunkach pogodowych, prawnych, społecznych i ekonomicznych.
Dlatego warto pamiętać, że:
• leczenie za granicą jest bardzo drogie,
• minimalny zakres ubezpieczenia podczas wyjazdu zagranicznego to:
o ubezpieczenie kosztów leczenia,
o ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków,
o ubezpieczenie od utraty lub zniszczenia bagaży,
• w trudnych sytuacjach niezwykle użyteczne jest ubezpieczenie kosztów natychmiastowej pomocy – assistance, zapewniające pomoc Towarzystwa w miejscu pobytu,
• od każdego lekarza należy brać skierowania na zabiegi i badania, by w przyszłości uzyskać zwrot poniesionych na nie kosztów,
• w przypadku kosztów, poniesionych na zakup lekarstw, rachunki i diagnozę lekarza należy przedstawić w ciągu 7 dni od daty powrotu do kraju.